Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Όταν έχεις μεγάλη αδερφή...

Από εμπειρία μπορώ να σου πω ότι το να έχεις μεγάλη αδερφή δεν συνεπάγεται με πεταλουδίτσες,ουράνια τόξα και χρωματιστούς μονόκερους.
Θα έλεγα πως πιο πολύ μοιάζει με εμπόλεμη ζώνη.
Σοβαρά! Η μεγάλη αδερφή,πρέπει να έχει πάντα δίκιο. ΌΧΙ ΠΡΈΠΕΙ.
ΈΧΕΙ ΠΆΝΤΑ ΔΊΚΙΟ.
Η μεγάλη αδερφή σου λέει τι να κάνεις και τι όχι.
Η μεγάλη αδερφή είναι ο κακός μπαμπούλας του σπιτιού.
Η μεγάλη αδερφή σε εκμεταλεύεται με όποιον τρόπο βρει το πανούργο μυαλό της.
Η μεγάλη αδερφή μπορεί να σου ρίξει το φταίξιμο για να γλυτώσει ενώ φταίει.
Αλλά η μεγάλη αδερφή έχει πάντα δίκιο οπότε,ότι κι αν πεις,πολύ απλά, δεν πιάνεται.

Η μεγάλη αδερφή έχει πολλά αρνητικά. Αλλά το να έχεις μεγάλη αδερφή σημαίνει πως ...έχεις δύο μαμάδες. Και δύο μπαμπάδες. Και εκατό αδέρφια. Και άπειρους δασκάλους, ψυχολόγους, ενδυματολόγους,κομμωτές, μακιγιέρ,γιατρούς,συγγραφείς,μάγειρες,καθαριστές,κλόουν...εκπαιδευμένους δολοφόνους,μαφιόζους,νονούς της νύχτας και άλλα πολλά.

Από εμπειρία,μπορώ να σου πω πως το να έχεις μεγάλη αδερφή συνεπάγεται περισσότερα καλά στη ζωή σου παρά κακά. Εντάξει,δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Διαφωνούμε,χανόμαστε,μαλώνουμε,τσατιζόμαστε η μία με την άλλη,αγαπιόμαστε ξανά.
Νομίζω πως...το να έχεις μεγάλη αδερφή σημαίνει να έχει πάντα λιακάδα στη ζωή σου. Και αν βρέχει που και που... τι στο διάολο; Η μεγάλη σου αδερφή θα γίνει στα γρήγορα ομπρέλα θαλάσσης για επταμελή οικογένεια για να είναι σίγουρη πως δεν θα βραχείς.
Όταν χρειαστεί, θα γίνει κακιά. Θα σου πει τα λάθη σου, τις υπερβολές σου. Θα σε αναγκάσει να πεις ή να κάνεις πράγματα που δεν θες, και τελικά...θα έχει δίκιο. Έπρεπε να τα κάνεις.
Η μεγάλη σου αδερφή,θα σε καλύψει στους γονείς σας.Στον γκόμενο,την φίλη που δεν θες να δεις και τόσο πολύ σήμερα. Στο σχολείο,το φροντιστήριο. Αν περνούσε από το χέρι της,δεν  θα χώριζες ποτέ. Δεν θα έχανες ποτέ της φίλες σου. Εκείνη βλέπεις, τα έχει περάσει πρώτη αυτά που περνάς και θα τα περνούσε πάλι για χατίρι σου.
Η μεγάλη σου αδερφή θα σου πάρει παγωτό στη μέση του χειμώνα και θα ορκίζεται πως δεν ξέρει γιατί αρρώστησες ενώ θα σου πασάρει κρυφά χάπια για τον πυρετό και θα δικαιολογεί απουσίες στο σχολείο.
Η μεγάλη σου αδερφή,θα έρχεται να σε δει όταν είσαι πιτσιρίκι να κάνεις παρέλαση ή να παίζεις θέατρο γιατί κανένας άλλος δεν μπορεί κι ας δούλευε ως το ξημέρωμα.

Δεν ξέρω... Είμαι εγώ τόσο ευλογημένη; Είμαι εγώ που έχω τέτοια μεγάλη αδερφή;
Ελπίζω πως όχι. Γιατί αν είμαι μόνο εγώ... τότε σίγουρα,εσείς οι υπόλοιποι χάνετε!
Με άνεση σας λέω,πως η αδερφή μου,μου έμαθε όσα γνώριζε και έμαθε κι άλλα, όχι μόνο για τον εαυτό της αλλά και για'μένα.
Αυτό που πάντα υπενθυμίζω στον εαυτό μου όταν μαλώνουμε είναι πως...όσο έχω εκείνην,έχω οικογένεια.
Τώρα...για το πως είναι να έχεις μικρή αδερφή...ε,δεν ξέρω! Ρωτήστε την αδερφή μου.

Υ.Γ. Σε ευχαριστώ για αυτά που έκανες. Λυπάμαι που σου στέρησα εκείνο το πάρτυ όταν ήσουν παιδί για να με προσέχεις. Σ'αγαπάω!

1 σχόλιο:

  1. περιεργο αλλα δεν με κανες να κλαψω αλλα να γελασω! και ναι εννοειται εχω παβτα δικιο! ο κοσμος θα πιστευει οτι ολο μαλωνουμε ενω δεν ειναι αληθεια! μονο μουτρακια κανουμε που κ που σουφρωνοντας τα ιδια μας χειλακια με τον ιδιο ακριβως τροπο!
    η μεγαλη σου αδερφη και η δευτερη μαμα σου
    Υ.Γ.: χεστο το παρτυ εκεινο, μαζι εχουμε κανει πολυ καλυτερα και θα κανουμε κι αλλα! δεν σ αλλαζω με τιποτα! love you sis ♡♥¤♡♥¤♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή